Εικόνα μαθήματος ΥΓΕ Υγεία του Εγκεφάλου (1ος κύκλος)
Προγράμματα Επιμόρφωσης ΚΕΔΙΒΙΜ

Ο σκοπός του προγράμματος «Υγεία του Εγκεφάλου» είναι να παρέχει μια ολοκληρωμένη και διεπιστημονική εκπαίδευση στους συμμετέχοντες, προκειμένου να κατανοήσουν και να διαχειριστούν καλύτερα την υγεία του εγκεφάλου τους. Το πρόγραμμα στοχεύει στην ενίσχυση της γνώσης σχετικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν την εγκεφαλική υγεία, όπως η διατροφή, η φυσική άσκηση, η ψυχολογία και οι τεχνολογικές καινοτομίες. Επιπλέον, αποσκοπεί στην ανάπτυξη πρακτικών δεξιοτήτων που θα επιτρέψουν στους συμμετέχοντες να εφαρμόσουν αυτές τις γνώσεις στην καθημερινή τους ζωή και στον επαγγελματικό τους χώρο.

Εικόνα μαθήματος ΒΙΤ Βιομιμητική Τεχνολογία
Προγράμματα Επιμόρφωσης ΚΕΔΙΒΙΜ

bitΗ Βιομιμητική Τεχνολογία αποτελεί μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη επιστημονική εξειδίκευση, διεθνώς. Η Βιομιμητική Τεχνολογία αφορά πράξεις μίμησης πετυχημένων βιοδομών που υπάρχουν στην έμβια ύλη της φύσης για δημιουργία νέων προϊόντων τεχνολογίας και υπόσχεται να συμβάλλει με καινοτομίες στην κατεύθυνση της ανάπτυξης και μιας ήπιας ενεργειακά εποχής.

Δομές και ιδιότητες ζωντανών οργανισμών που αποκάλυψε η επιστημονική έρευνα χρησιμοποιούνται ήδη από την τεχνολογία δημιουργώντας χρηστικές ιδιότητες, ανταλλακτικές αξίες και θέσεις εργασίας. Με μίμηση ιδιοτήτων και χαρακτηριστικών έμβιων οργανισμών που έχουν αποδεδειγμένα αποκριθεί επιτυχώς σε καταπονήσεις από διάφορες περιβαλλοντικές συνθήκες, προκύπτουν στις μέρες μας νέα τεχνολογικά προϊόντα με ποικίλες εφαρμογές (π.χ. αδιάβροχες, υγροσκοπικές, οπτικές, κ.α.).

Περισσότερες πληροφορίες

Εικόνα μαθήματος ΒΙΤ (Β Κύκλος) Βιομιμητική Τεχνολογία (Β Κύκλος)
Προγράμματα Επιμόρφωσης ΚΕΔΙΒΙΜ

bitΗ Βιομιμητική Τεχνολογία αποτελεί μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη επιστημονική εξειδίκευση, διεθνώς. Η Βιομιμητική Τεχνολογία αφορά πράξεις μίμησης πετυχημένων βιοδομών που υπάρχουν στην έμβια ύλη της φύσης για δημιουργία νέων προϊόντων τεχνολογίας και υπόσχεται να συμβάλλει με καινοτομίες στην κατεύθυνση της ανάπτυξης και μιας ήπιας ενεργειακά εποχής.

Δομές και ιδιότητες ζωντανών οργανισμών που αποκάλυψε η επιστημονική έρευνα χρησιμοποιούνται ήδη από την τεχνολογία δημιουργώντας χρηστικές ιδιότητες, ανταλλακτικές αξίες και θέσεις εργασίας. Με μίμηση ιδιοτήτων και χαρακτηριστικών έμβιων οργανισμών που έχουν αποδεδειγμένα αποκριθεί επιτυχώς σε καταπονήσεις από διάφορες περιβαλλοντικές συνθήκες, προκύπτουν στις μέρες μας νέα τεχνολογικά προϊόντα με ποικίλες εφαρμογές (π.χ. αδιάβροχες, υγροσκοπικές, οπτικές, κ.α.).

Περισσότερες πληροφορίες

Εικόνα μαθήματος ΕΠΕ-ΑΨΛ Ανάπτυξη Ψυχαγωγικού Λογισμικού
Προγράμματα Επιμόρφωσης ΚΕΔΙΒΙΜ

apslΣτόχος του Προγράμματος είναι η υψηλού επιπέδου κατάρτιση προγραμματιστών στο αντικείμενο της ανάπτυξης ψυχαγωγικού λογισμικού (ΨΛ) (game development). Το Πρόγραμμα βασίζεται κυρίως σε εργαλεία ανοικτού λογισμικού στην "οικογένεια" της γλώσσας Python (Python, PyGame, Blender, Panda3D), όμως γίνονται αναφορές και σε άλλα παρόμοια εργαλεία, πάντα με στόχο την ανάπτυξη τελικού προϊόντος.

Απευθύνεται σε εκπαιδευόμενους που σκοπεύουν να ασχοληθούν είτε ερασιτεχνικά είτε επαγγελματικά, είτε σε ατομικό είτε σε εταιρικό επίπεδο με το αντικείμενο της ανάπτυξης ψυχαγωγικού λογισμικού - βιντεοπαιχνιδιών.

Περισσότερες πληροφορίες

Εικόνα μαθήματος ΕΠΕ-ΑΨΛ3 Ανάπτυξη Ψυχαγωγικού Λογισμικού (Γ κύκλος)
Προγράμματα Επιμόρφωσης ΚΕΔΙΒΙΜ

apslΣτόχος του Προγράμματος είναι η υψηλού επιπέδου κατάρτιση προγραμματιστών στο αντικείμενο της ανάπτυξης ψυχαγωγικού λογισμικού (ΨΛ) (game development). Το Πρόγραμμα βασίζεται κυρίως σε εργαλεία ανοικτού λογισμικού στην "οικογένεια" της γλώσσας Python (Python, PyGame, Blender, Panda3D), όμως γίνονται αναφορές και σε άλλα παρόμοια εργαλεία, πάντα με στόχο την ανάπτυξη τελικού προϊόντος.

Απευθύνεται σε εκπαιδευόμενους που σκοπεύουν να ασχοληθούν είτε ερασιτεχνικά είτε επαγγελματικά, είτε σε ατομικό είτε σε εταιρικό επίπεδο με το αντικείμενο της ανάπτυξης ψυχαγωγικού λογισμικού - βιντεοπαιχνιδιών.

Περισσότερες πληροφορίες